|
| LifeSims - avattu 1.4 ! | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Jonks Vähän isompi simi
Viestien lukumäärä : 85 Join date : 28.04.2009
| Aihe: LifeSims - avattu 1.4 ! Ke Huhti 29, 2009 8:22 pm | |
| LifeSims'iin pääset tästä! LifeSims on vähän niinkuin simslehti,mutta ei kuitenkaan! Sivustot ovat vielä aivan uudet,mutta juttua on kerennyt tulla jo aika paljon. Lue Lifesimsin etusivun kuvaus ja saat tietää enemmän! INNOKKAAT SIVUPOHJIEN TEKIJÄTHaluatko tehdä LifeSimsiin uuden ulkoasun? Palkkio tietenkin sovitaan (: Laita viestiä vieraskirjaan yksityisesti ja kerro s-posti osoitteesi, niin sovitaan enemmän.
Viimeinen muokkaaja, Jonks pvm Su Toukokuu 17, 2009 7:22 pm, muokattu 1 kertaa | |
| | | j3zza Admin
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 12.03.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Merikarvia
| Aihe: Vs: LifeSims - avattu 1.4 ! Ke Huhti 29, 2009 8:38 pm | |
| - Jonks kirjoitti:
INNOKKAAT SIVUPOHJIEN TEKIJÄT Haluatko tehdä LifeSimsiin uuden ulkoasun? Palkkio tietenkin sovitaan (: Sama systeemi ilmottautumisessa kuin aikaisemmassakin..^^ Arvaa kolmesti, kuka voisi ulkoasun väsätä? Vinkki 1. kirjoitti tämän viestin, vinkki 2. se olen minä, vinkki 3. hänen nickinsä on j3zza :'3 | |
| | | yas Vähän isompi simi
Viestien lukumäärä : 62 Join date : 24.04.2009
| Aihe: Vs: LifeSims - avattu 1.4 ! Ke Huhti 29, 2009 10:29 pm | |
| - j3zza kirjoitti:
- Jonks kirjoitti:
INNOKKAAT SIVUPOHJIEN TEKIJÄT Haluatko tehdä LifeSimsiin uuden ulkoasun? Palkkio tietenkin sovitaan (: Sama systeemi ilmottautumisessa kuin aikaisemmassakin..^^ Arvaa kolmesti, kuka voisi ulkoasun väsätä? Vinkki 1. kirjoitti tämän viestin, vinkki 2. se olen minä, vinkki 3. hänen nickinsä on j3zza :'3 Arvaa neljästi, kuka voisi myös tehdä. :') Mutta j3zza ehti ensin, kunnia hänelle siis. Huomasinkin nuo sinun sivusi, ennen kuin ehdit edes mainostaa, ihan kivat olivat, onnea uudelle sivulle ja sen omistajalle. ^^' | |
| | | Jonks Vähän isompi simi
| Aihe: Vs: LifeSims - avattu 1.4 ! To Huhti 30, 2009 12:36 pm | |
| - yas kirjoitti:
- j3zza kirjoitti:
- Jonks kirjoitti:
INNOKKAAT SIVUPOHJIEN TEKIJÄT Haluatko tehdä LifeSimsiin uuden ulkoasun? Palkkio tietenkin sovitaan (: Sama systeemi ilmottautumisessa kuin aikaisemmassakin..^^ Arvaa kolmesti, kuka voisi ulkoasun väsätä? Vinkki 1. kirjoitti tämän viestin, vinkki 2. se olen minä, vinkki 3. hänen nickinsä on j3zza :'3 Arvaa neljästi, kuka voisi myös tehdä. :') Mutta j3zza ehti ensin, kunnia hänelle siis.
Huomasinkin nuo sinun sivusi, ennen kuin ehdit edes mainostaa, ihan kivat olivat, onnea uudelle sivulle ja sen omistajalle. ^^' Voih! No voittehan te kummatkin tehdä,tai jotain.. (: Saatte ihan vapaasti päättää itse ^^ jos j3zza tekee ensin,kun kerkesi ilmoittaakin ensimmäisenä? :') | |
| | | j3zza Admin
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 12.03.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Merikarvia
| Aihe: Vs: LifeSims - avattu 1.4 ! To Huhti 30, 2009 1:37 pm | |
| - Jonks kirjoitti:
- yas kirjoitti:
- j3zza kirjoitti:
- Jonks kirjoitti:
INNOKKAAT SIVUPOHJIEN TEKIJÄT Haluatko tehdä LifeSimsiin uuden ulkoasun? Palkkio tietenkin sovitaan (: Sama systeemi ilmottautumisessa kuin aikaisemmassakin..^^ Arvaa kolmesti, kuka voisi ulkoasun väsätä? Vinkki 1. kirjoitti tämän viestin, vinkki 2. se olen minä, vinkki 3. hänen nickinsä on j3zza :'3 Arvaa neljästi, kuka voisi myös tehdä. :') Mutta j3zza ehti ensin, kunnia hänelle siis.
Huomasinkin nuo sinun sivusi, ennen kuin ehdit edes mainostaa, ihan kivat olivat, onnea uudelle sivulle ja sen omistajalle. ^^' Voih! No voittehan te kummatkin tehdä,tai jotain.. (: Saatte ihan vapaasti päättää itse ^^ jos j3zza tekee ensin,kun kerkesi ilmoittaakin ensimmäisenä? :') Voi Jonkskin tehdä, minulla kun voi kestää :'3 | |
| | | mmmmmau Jättisimi
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 12.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: LifeSims - avattu 1.4 ! To Huhti 30, 2009 5:51 pm | |
| Kiva sivu, mutta noissa muutosleikeissä ym missä nyt onkaan kuvia, niin niissä oleva teksti on epäselvää joissakin kuvissa. Selvempää olisi kirjoittaa ne vaikkapa kuvan alle. | |
| | | Jonks Vähän isompi simi
| Aihe: Vs: LifeSims - avattu 1.4 ! Su Toukokuu 03, 2009 6:53 pm | |
| - mmmmmau kirjoitti:
- Kiva sivu, mutta noissa muutosleikeissä ym missä nyt onkaan kuvia, niin niissä oleva teksti on epäselvää joissakin kuvissa. Selvempää olisi kirjoittaa ne vaikkapa kuvan alle.
Jep, niin kai ois.Voisin ottaa urakaks siirtää ne tekstit tässä joku viikko ne pois niistä kuvista..jos jaksan. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: LifeSims - avattu 1.4 ! | |
| |
| | | | LifeSims - avattu 1.4 ! | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |