| Jadesims ^^ | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
yas Vähän isompi simi
Viestien lukumäärä : 62 Join date : 24.04.2009
| Aihe: Jadesims ^^ Pe Huhti 24, 2009 3:47 pm | |
| Jadesims on vastaperustunut Sims-sivuni. Käy kurkkaamassa, ja kerro mielipiteesi. Sisältöä sivulla ei ole vielä kamalan paljoa, mutta tuo kai riittää aluksi, lisäähän sitä tulee ajan myötä. Ilmoitathan, jos sivut näyttävät sinulla omituisilta, koska olen koodannut ne Internet Explorerilla, ja jotkut koodit eivät välttämättä toimi muilla selaimilla kunnolla. ^^ Tervetuloa! //edit 28.4.09: Nyt linkkien pitäisi toimia myös Mozilla Firefoxilla, ainakin parilla on toiminut.
Viimeinen muokkaaja, yas pvm Ti Huhti 28, 2009 1:39 pm, muokattu 3 kertaa | |
|
| |
j3zza Admin
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 12.03.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Merikarvia
| Aihe: Vs: Jadesims ^^ Pe Huhti 24, 2009 3:59 pm | |
| Kävin kirjustamassa kommentin Jadesimssin viekkuun (: | |
|
| |
Jjenyh Perussimi
Viestien lukumäärä : 127 Join date : 02.04.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Jadesims ^^ Pe Huhti 24, 2009 6:20 pm | |
| Muuten aika perussivu,mutta kun laittaa linkin päälle niin hiiren nuolta ei näy oli hankalaa nähdä että minkä linkin päällä hiiri oli. | |
|
| |
yas Vähän isompi simi
| Aihe: Vs: Jadesims ^^ La Huhti 25, 2009 11:20 am | |
| - Jjenyh kirjoitti:
- Muuten aika perussivu,mutta kun laittaa linkin päälle niin hiiren nuolta ei näy oli hankalaa nähdä että minkä linkin päällä hiiri oli.
Voitko kertoa mikä on nettiselaimesi? Minulla meinaan kyllä näkyy linkki... | |
|
| |
Jjenyh Perussimi
| Aihe: Vs: Jadesims ^^ Su Huhti 26, 2009 8:15 am | |
| - yas kirjoitti:
- Jjenyh kirjoitti:
- Muuten aika perussivu,mutta kun laittaa linkin päälle niin hiiren nuolta ei näy oli hankalaa nähdä että minkä linkin päällä hiiri oli.
Voitko kertoa mikä on nettiselaimesi? Minulla meinaan kyllä näkyy linkki... Mozilla Firefox | |
|
| |
roosa Iso simi
Viestien lukumäärä : 186 Join date : 26.03.2009 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)
| Aihe: Vs: Jadesims ^^ Su Huhti 26, 2009 12:29 pm | |
| - Jjenyh kirjoitti:
- yas kirjoitti:
- Jjenyh kirjoitti:
Voitko kertoa mikä on nettiselaimesi? Minulla meinaan kyllä näkyy linkki... Mozilla Firefox Mullakin on Mozilla Firefox, ja minulla on sama ongelma... Outoa... | |
|
| |
j3zza Admin
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 12.03.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Merikarvia
| Aihe: Vs: Jadesims ^^ Su Huhti 26, 2009 1:57 pm | |
| - roosa kirjoitti:
- Jjenyh kirjoitti:
- yas kirjoitti:
- Jjenyh kirjoitti:
Voitko kertoa mikä on nettiselaimesi? Minulla meinaan kyllä näkyy linkki... Mozilla Firefox Mullakin on Mozilla Firefox, ja minulla on sama ongelma... Outoa... Sama täällä. Luulisin että koodaukseen on käytettä koodeja, jotka toimivat kunnolla vain Internet Explorelilla. Siitä kannattaisi mainita etusivulla tyyliin "sivu toimii parhaiten IE:llä" (: | |
|
| |
yas Vähän isompi simi
| Aihe: Vs: Jadesims ^^ Su Huhti 26, 2009 5:30 pm | |
| - j3zza kirjoitti:
- Sama täällä.
Luulisin että koodaukseen on käytettä koodeja, jotka toimivat kunnolla vain Internet Explorelilla. Siitä kannattaisi mainita etusivulla tyyliin "sivu toimii parhaiten IE:llä" (: Niin, etusivullahan lukee että koodattu Internet Explorerilla... Koitan korjata ne linkit. :) (Ps. Millä puolella teillä on se rullapalkki? Sen pitäisi olla vasemmalla, olisi kiva tietää toimiiko se Mozillalla. ^^) | |
|
| |
Jjenyh Perussimi
| |
| |
j3zza Admin
| |
| |
roosa Iso simi
Viestien lukumäärä : 186 Join date : 26.03.2009 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)
| Aihe: Vs: Jadesims ^^ Su Toukokuu 03, 2009 7:15 pm | |
| Joo toimii minullakin, hyvä | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Jadesims ^^ | |
| |
|
| |
| Jadesims ^^ | |
|