Cookie Sims - foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Cookie Sims - foorumi

Cookie Sims -nettisivun foorumi.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Toiveet - Huonekalut ja rakennus

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
j3zza
Admin
j3zza


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 12.03.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Merikarvia

Toiveet - Huonekalut ja rakennus Empty
ViestiAihe: Toiveet - Huonekalut ja rakennus   Toiveet - Huonekalut ja rakennus EmptyKe Maalis 25, 2009 3:49 pm

Tänne saa laittaa toiveita siitä, millaisia huonekaluja/rakennustarvikkeita haluaisitte ladattavaksi. Ohje ei mielellään tyyliin "haluisin sohvia" vaan "haluaisin sinisiä, pantterikuvioisia, kahden hengen sohvia peruspelin mesheihin. *kuvia*"
Takaisin alkuun Siirry alas
https://cookiesims2009.palstani.com
Jjenyh
Perussimi
Jjenyh


Viestien lukumäärä : 127
Join date : 02.04.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Toiveet - Huonekalut ja rakennus Empty
ViestiAihe: Vs: Toiveet - Huonekalut ja rakennus   Toiveet - Huonekalut ja rakennus EmptyTo Huhti 02, 2009 4:34 pm

Haluaisiko joku taitava ihminen tehdä hienon 4 perheen kerrostalon, jossa olisi pihalla joku leikkikenttä ja ehkä fudismaaleja tai koripallokoreja. Huoneistoista pari olisi isompia ja pari vähän pienempiä? Olisin kiitollinen jos joku haluaisi tehdä itse olen niin huono näissä jutuissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.eternelle.foorumini.org
mmmmmau
Jättisimi
mmmmmau


Viestien lukumäärä : 221
Join date : 12.03.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Kauhajoki

Toiveet - Huonekalut ja rakennus Empty
ViestiAihe: Vs: Toiveet - Huonekalut ja rakennus   Toiveet - Huonekalut ja rakennus EmptyTo Huhti 02, 2009 4:36 pm

Jjenyh kirjoitti:
Haluaisiko joku taitava ihminen tehdä hienon 4 perheen kerrostalon, jossa olisi pihalla joku leikkikenttä ja ehkä fudismaaleja tai koripallokoreja. Huoneistoista pari olisi isompia ja pari vähän pienempiä? Olisin kiitollinen jos joku haluaisi tehdä itse olen niin huono näissä jutuissa.
voisin koittaa sitä tehä sit ku oon saanu kaks muuta taloprojektia. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Toiveet - Huonekalut ja rakennus Empty
ViestiAihe: Vs: Toiveet - Huonekalut ja rakennus   Toiveet - Huonekalut ja rakennus Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Toiveet - Huonekalut ja rakennus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Toiveet - Vaatteet
» Toiveet - Genetiikka

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Cookie Sims - foorumi :: Downloads :: Huonekalut ja rakennus // Funitures and building-
Siirry: