| Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
j3zza Admin
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 12.03.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Merikarvia
| Aihe: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Ti Maalis 31, 2009 5:57 pm | |
| Juuh, Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua ja keskustelua siittä. (: Kesämiitti tulee siis mahdollisesti Poriin Jazzviikolla. | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 12.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Ti Maalis 31, 2009 5:58 pm | |
| | |
|
| |
Lance Iso simi
Viestien lukumäärä : 150 Join date : 25.03.2009 Ikä : 25 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Ke Huhti 01, 2009 3:32 pm | |
| - mmmmmau kirjoitti:
- repsssssss. _D
Ja mitäs revettävää tässä oli? | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 12.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Ke Huhti 01, 2009 7:37 pm | |
| - Lance kirjoitti:
- mmmmmau kirjoitti:
- repsssssss. _D
Ja mitäs revettävää tässä oli? koska se on hauskaa. ja enkö mä ny revetäkkää saa cookie sims -miitille joho tulee neljä henkilöö? | |
|
| |
j3zza Admin
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 12.03.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Merikarvia
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Ke Huhti 01, 2009 7:58 pm | |
| - mmmmmau kirjoitti:
- Lance kirjoitti:
- mmmmmau kirjoitti:
- repsssssss. _D
Ja mitäs revettävää tässä oli? koska se on hauskaa. ja enkö mä ny revetäkkää saa cookie sims -miitille joho tulee neljä henkilöö? Sehän olisi lähes puolet käyttäjämäärästä! :''DD Kuvitelkaa vaikkapa Radola-miitti Poriin, johon tulee puolet Radolan foorumille tunnuksen luoneista henkilöistä. O.o" Melkoisen suuri miitti tulisi olemaan :') | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Ke Huhti 01, 2009 8:35 pm | |
| - j3zza kirjoitti:
- mmmmmau kirjoitti:
- Lance kirjoitti:
- mmmmmau kirjoitti:
- repsssssss. _D
Ja mitäs revettävää tässä oli? koska se on hauskaa. ja enkö mä ny revetäkkää saa cookie sims -miitille joho tulee neljä henkilöö? Sehän olisi lähes puolet käyttäjämäärästä! :''DD Kuvitelkaa vaikkapa Radola-miitti Poriin, johon tulee puolet Radolan foorumille tunnuksen luoneista henkilöistä. O.o" Melkoisen suuri miitti tulisi olemaan :') jjoo vau. | |
|
| |
Lance Iso simi
Viestien lukumäärä : 150 Join date : 25.03.2009 Ikä : 25 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. To Huhti 02, 2009 10:03 am | |
| Tosta neljästä tulee viime oulumiitti tai siis kaks viimesintä. | |
|
| |
j3zza Admin
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. To Huhti 02, 2009 11:48 am | |
| - mmmmmau kirjoitti:
- j3zza kirjoitti:
- mmmmmau kirjoitti:
- Lance kirjoitti:
- mmmmmau kirjoitti:
- repsssssss. _D
Ja mitäs revettävää tässä oli? koska se on hauskaa. ja enkö mä ny revetäkkää saa cookie sims -miitille joho tulee neljä henkilöö? Sehän olisi lähes puolet käyttäjämäärästä! :''DD Kuvitelkaa vaikkapa Radola-miitti Poriin, johon tulee puolet Radolan foorumille tunnuksen luoneista henkilöistä. O.o" Melkoisen suuri miitti tulisi olemaan :') jjoo vau. Olis se hyvä ees näillä käyttäjämäärillä (: | |
|
| |
roosa Iso simi
Viestien lukumäärä : 186 Join date : 26.03.2009 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Su Huhti 05, 2009 5:26 pm | |
| Siis Porissa?? Kivaa, oon siellä ehkäpä Jazien aikaan, kun siellä asuu mun isovanhemmat, serkut ja kaikki sellaiset Mut en minä kummiskaan sellaiseen tulis... kai... | |
|
| |
cupcake Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 29.03.2009 Paikkakunta : morola 8---)
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Su Huhti 19, 2009 6:10 pm | |
| ehen tulis , vaikka naapurissa tavattais 8-----D | |
|
| |
j3zza Admin
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Ma Huhti 20, 2009 6:38 pm | |
| Kaikki kovin positiivisesti suhtautumassa :''DD | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Ti Huhti 21, 2009 5:38 pm | |
| - j3zza kirjoitti:
- Kaikki kovin positiivisesti suhtautumassa :''DD
Joo. _D | |
|
| |
j3zza Admin
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Ti Huhti 21, 2009 6:33 pm | |
| - mmmmmau kirjoitti:
- j3zza kirjoitti:
Joo. _D jos muut ei tuu, pidetää kahestaa :''DD | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Ti Huhti 21, 2009 7:00 pm | |
| - j3zza kirjoitti:
- mmmmmau kirjoitti:
- j3zza kirjoitti:
Joo. _D jos muut ei tuu, pidetää kahestaa :''DD kyllä se mulle käy. | |
|
| |
Jonks Vähän isompi simi
Viestien lukumäärä : 85 Join date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Su Toukokuu 03, 2009 7:09 pm | |
| Öh,eiks tää tälläne oo vähän outoo..? Itse en menis ikinä minnekkään miittiin. | |
|
| |
roosa Iso simi
Viestien lukumäärä : 186 Join date : 26.03.2009 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Su Toukokuu 03, 2009 7:12 pm | |
| - Jonks kirjoitti:
- Öh,eiks tää tälläne oo vähän outoo..? Itse en menis ikinä minnekkään miittiin.
Eihän se mitään outoa ole Itse en kuitenkaan menis kun oon niin ruma, et kaikki pyörtyis | |
|
| |
Jonks Vähän isompi simi
| |
| |
roosa Iso simi
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Pe Toukokuu 15, 2009 2:08 pm | |
| - Jonks kirjoitti:
- Ite kun oon aika epäsosiaalinen ja sulkeutunut : D Enkä mä uskaltais puhua kellekkään
Mäkin olin ala-asteella ollessani aika sulkeutunut ja yksinäinen, mutta kun menin yläasteelle niin kaikki muuttui (: Mä kyllä uskon että sä jollekkin uskaltaisit puhua, kyllähän sä täälläkin puhua-päpätät, mutta se on kai eri asia täällä kuin ns. livenä (: Rohkeutta sinulle kaimani :-) Juu rupesin tässä jupisemaan omiani... | |
|
| |
Jonks Vähän isompi simi
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. Pe Toukokuu 15, 2009 6:44 pm | |
| - roosa kirjoitti:
- Jonks kirjoitti:
- Ite kun oon aika epäsosiaalinen ja sulkeutunut : D Enkä mä uskaltais puhua kellekkään
Mäkin olin ala-asteella ollessani aika sulkeutunut ja yksinäinen, mutta kun menin yläasteelle niin kaikki muuttui (: Mä kyllä uskon että sä jollekkin uskaltaisit puhua, kyllähän sä täälläkin puhua-päpätät, mutta se on kai eri asia täällä kuin ns. livenä (: Rohkeutta sinulle kaimani :-) Juu rupesin tässä jupisemaan omiani... Niin, no kyllä mä sitten kahen parhaan kaverin kanssa oon aina äänessä jne.. Mut uudet tyypit on vieraita mulle ja saatan mennä iiiihan lukkoon. Kaima? En älynny.. : D Nojoo, tää ei kyl nyt liittyny mitenkää tuohon miittiin. >_> | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. | |
| |
|
| |
| Cookie Sims -kesämiitin suunnittelua. | |
|