| Harrastukset | |
|
+5mmmmmau Lance roosa j3zza Candy 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Candy Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 19 Join date : 28.03.2009
| Aihe: Harrastukset Ma Maalis 30, 2009 5:31 pm | |
| Mitäs te harrastatte, vai harrastatteko mitään? Itse oon soittanu 5 vuotiaasta lähtien harmonikkaa, pappa opetti alkuaikoina. Vasta 7 vuotiaana menin musiikkiopistoon, tänä vuonna vaihdoin Jukolaan koska se on puolet halvempi ja siellä ei tartteta mitään teoriatutkintoja. Pianon alotin tossa viimevuoden talvella (marraskuussa) mutta se ei ole oikein minun laji, se on tylsää ja en oikeen millään jaksais pimputella sitä pianoa.. Aattelin et käyn nytte tän kevään ja sitte lopetan sen. Onko täällä ketään muita ketkä soittaa jotain soitinta? | |
|
| |
j3zza Admin
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 12.03.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Merikarvia
| Aihe: Vs: Harrastukset Ma Maalis 30, 2009 7:02 pm | |
| Soitin kolmisen vuotta nokkahuilua ala-asteella ollessani. Enää en tykkää. :'P Kesällä ajattelin omatoimisesti opetella soittamaan pienoa - osaan jopa kaksi kappaletta: hartaribussi ja ukko-nooa. (:
Nykyisin harrastukseni ovat sulkapallo, kuvataide sekä kissat. Nykytanssiakin olen kokeillut, mutten pitänyt. | |
|
| |
roosa Iso simi
Viestien lukumäärä : 186 Join date : 26.03.2009 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)
| Aihe: Vs: Harrastukset Ti Maalis 31, 2009 12:43 pm | |
| Mä harrastan:-Ratsastusta <3 -Eläinten hoitoa <3 -Oon käynyt pianotunneilla (joskus ajat sitten) Sekä kaikenlaista muuta kivaa | |
|
| |
Lance Iso simi
Viestien lukumäärä : 150 Join date : 25.03.2009 Ikä : 25 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Harrastukset Ti Maalis 31, 2009 2:21 pm | |
| Oon harrastunu telinevoimisteluu mut ne muut siel . Nyt harrastan sirkusta tai oon harrastanu jo aikas kauan. | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 12.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Harrastukset Ti Maalis 31, 2009 4:28 pm | |
| mä harrastan lentopalloa ja ratsastusta. molemmat alotin ekalla. qw eli oon harrastanu niitä noin kuus vuotta. | |
|
| |
Leijonaluppa Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 47 Join date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: Harrastukset Ti Maalis 31, 2009 5:42 pm | |
| Ratsastusta <3
Haluisin alkaa sulkkista :3 | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 12.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Harrastukset Ti Maalis 31, 2009 5:46 pm | |
| - Leijonaluppa kirjoitti:
- Ratsastusta <3
Haluisin alkaa sulkkista :3 mäki! perustetaan kerho. _D ja sit sähly olis kiva kans. | |
|
| |
Leijonaluppa Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 47 Join date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: Harrastukset Ti Maalis 31, 2009 5:48 pm | |
| | |
|
| |
j3zza Admin
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 12.03.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Merikarvia
| Aihe: Vs: Harrastukset Ti Maalis 31, 2009 5:49 pm | |
| | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
| Aihe: Vs: Harrastukset Ti Maalis 31, 2009 5:52 pm | |
| - j3zza kirjoitti:
- ^ sama täällä. ^
kaikki vihaaaaaa. _D | |
|
| |
Lance Iso simi
Viestien lukumäärä : 150 Join date : 25.03.2009 Ikä : 25 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Harrastukset Ke Huhti 01, 2009 3:33 pm | |
| - mmmmmau kirjoitti:
- j3zza kirjoitti:
- ^ sama täällä. ^
kaikki vihaaaaaa. _D Kuka nyt ei vihais? | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
| Aihe: Vs: Harrastukset Ke Huhti 01, 2009 7:37 pm | |
| - Lance kirjoitti:
- mmmmmau kirjoitti:
- j3zza kirjoitti:
- ^ sama täällä. ^
kaikki vihaaaaaa. _D Kuka nyt ei vihais? minä. | |
|
| |
Jjenyh Perussimi
Viestien lukumäärä : 127 Join date : 02.04.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Harrastukset To Huhti 02, 2009 4:52 pm | |
| Harrastan: HipHoppii Show tanssia Näyttelemist Love them all | |
|
| |
nooräww Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 26 Join date : 25.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Harrastukset To Huhti 02, 2009 7:26 pm | |
| ratsastusta <33 ja lenkkeilyä | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
| Aihe: Vs: Harrastukset La Huhti 04, 2009 10:09 am | |
| - nooräww kirjoitti:
- ratsastusta <33 ja lenkkeilyä
maailman kovin lenkkeilijä. _D kerran kuus tai kerran kahes viikos. _D_D | |
|
| |
roosa Iso simi
Viestien lukumäärä : 186 Join date : 26.03.2009 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)
| Aihe: Vs: Harrastukset Su Huhti 05, 2009 5:20 pm | |
| Missä te jotka ratsastatte käytte tunneilla?? Jos siis käytte Mä käyn Tiinan tallilla | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
| Aihe: Vs: Harrastukset Su Huhti 05, 2009 5:27 pm | |
| mä en sillei käy mihnää tunneilla, mut käyn kainaston ponitallilla. | |
|
| |
Jonks Vähän isompi simi
Viestien lukumäärä : 85 Join date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Harrastukset Ke Toukokuu 06, 2009 6:13 pm | |
| Minä oon harrastanut kaks vuotta kuoroa, kaks vuotta partiota, tanssia, maalausta.. Nykyään en harrasta oikein mitään, kun ei meinaa löytyä mieleistä juttua. Haluaako joku keksiä minulle harrastuksen? Oon tosiaan siis sellanen, että en kestä pientä näpertelyä ja jos en heti osaa, niin menee hermot.. Soittimia en osaa soittaa ja en välitä eläimistä. Urheilu ei kiinnosta. Help? | |
|
| |
Jjenyh Perussimi
| Aihe: Vs: Harrastukset Pe Toukokuu 08, 2009 1:12 pm | |
| - Jonks kirjoitti:
- Minä oon harrastanut kaks vuotta kuoroa, kaks vuotta partiota, tanssia, maalausta..
Nykyään en harrasta oikein mitään, kun ei meinaa löytyä mieleistä juttua. Haluaako joku keksiä minulle harrastuksen? Oon tosiaan siis sellanen, että en kestä pientä näpertelyä ja jos en heti osaa, niin menee hermot.. Soittimia en osaa soittaa ja en välitä eläimistä. Urheilu ei kiinnosta. Help? hmm... Alota näytteleminen | |
|
| |
j3zza Admin
| Aihe: Vs: Harrastukset Pe Toukokuu 08, 2009 2:54 pm | |
| - Jjenyh kirjoitti:
- Jonks kirjoitti:
- Minä oon harrastanut kaks vuotta kuoroa, kaks vuotta partiota, tanssia, maalausta..
Nykyään en harrasta oikein mitään, kun ei meinaa löytyä mieleistä juttua. Haluaako joku keksiä minulle harrastuksen? Oon tosiaan siis sellanen, että en kestä pientä näpertelyä ja jos en heti osaa, niin menee hermot.. Soittimia en osaa soittaa ja en välitä eläimistä. Urheilu ei kiinnosta. Help? hmm... Alota näytteleminen Tai elokuvakerho? :'3 | |
|
| |
Jjenyh Perussimi
| Aihe: Vs: Harrastukset Su Toukokuu 10, 2009 12:16 pm | |
| - j3zza kirjoitti:
- Jjenyh kirjoitti:
- Jonks kirjoitti:
Nykyään en harrasta oikein mitään, kun ei meinaa löytyä mieleistä juttua. Haluaako joku keksiä minulle harrastuksen? Oon tosiaan siis sellanen, että en kestä pientä näpertelyä ja jos en heti osaa, niin menee hermot.. Soittimia en osaa soittaa ja en välitä eläimistä. Urheilu ei kiinnosta. Help? hmm... Alota näytteleminen Tai elokuvakerho? :'3 Nii ei siin tartte paljookaan tehä | |
|
| |
Jonks Vähän isompi simi
Viestien lukumäärä : 85 Join date : 28.04.2009
| Aihe: Vs: Harrastukset Su Toukokuu 10, 2009 2:06 pm | |
| - Jjenyh kirjoitti:
- j3zza kirjoitti:
- Jjenyh kirjoitti:
- Jonks kirjoitti:
Nykyään en harrasta oikein mitään, kun ei meinaa löytyä mieleistä juttua. Haluaako joku keksiä minulle harrastuksen? Oon tosiaan siis sellanen, että en kestä pientä näpertelyä ja jos en heti osaa, niin menee hermot.. Soittimia en osaa soittaa ja en välitä eläimistä. Urheilu ei kiinnosta. Help? hmm... Alota näytteleminen Tai elokuvakerho? :'3 Nii ei siin tartte paljookaan tehä En oo kovin sosiaalinen.. näytteleminen vois olla kivaa, jollain muulla paikkakunnalla jonkun kaverin kanssa. Elokuvakerhoo ei oo täällä..mut valokuvaan yksin aina, ostin just järjestelmäkamerankin.Mut en mä tavallaan laske sitä harrastukses O_o' vaikka onhan se tavallaan. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Harrastukset | |
| |
|
| |
| Harrastukset | |
|