| Mitä tulee kun painat "liitä"? | |
|
+8roosa tinansims mmmmmau cupcake Candy Lance nooräww j3zza 12 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
j3zza Admin
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 12.03.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Merikarvia
| Aihe: Mitä tulee kun painat "liitä"? Su Maalis 29, 2009 7:06 pm | |
| | |
|
| |
nooräww Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 26 Join date : 25.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Su Maalis 29, 2009 7:07 pm | |
| | |
|
| |
Lance Iso simi
Viestien lukumäärä : 150 Join date : 25.03.2009 Ikä : 25 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ma Maalis 30, 2009 4:53 pm | |
| | |
|
| |
Candy Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 19 Join date : 28.03.2009
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ma Maalis 30, 2009 5:53 pm | |
| | |
|
| |
j3zza Admin
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 12.03.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Merikarvia
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ma Maalis 30, 2009 7:03 pm | |
| | |
|
| |
cupcake Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 29.03.2009 Paikkakunta : morola 8---)
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ti Maalis 31, 2009 1:34 pm | |
| ei mitään | |
|
| |
Lance Iso simi
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ti Maalis 31, 2009 2:29 pm | |
| | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 12.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ti Maalis 31, 2009 4:29 pm | |
| | |
|
| |
tinansims Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 05.04.2009 Ikä : 35 Paikkakunta : kausala
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ti Huhti 07, 2009 3:32 pm | |
| | |
|
| |
roosa Iso simi
Viestien lukumäärä : 186 Join date : 26.03.2009 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ti Huhti 07, 2009 4:07 pm | |
| | |
|
| |
Lance Iso simi
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Pe Huhti 10, 2009 9:21 am | |
| [] Olen ratsastanut [] Olen tanssinut valssia [] Olen leikkinyt hippaa [] Olen katsonut Salkkareita [] Olen pelannut jääkiekkoa [] Olen kuunnellut samaa biisiä neljätuntia putkeen Smile [] Olen ollut pilkillä [] Olen ollut jonkun bändin keikalla [] Olen myynyt tavaroita kirpparilla [] Olen hypännyt viidestä metristä veteen [] Olen hypännyt viidestä metristä veteen pää edellä [] Olen ollut sairaalassa [] Olen tippunut hevosen selästä [] Joku on lyönyt minua [] Joku eläin on purrut minua [] Joku on yrittänyt tapaa minut Surprised [] Olen myöhästynyt koulusta [] Olen saanut nelosen kokeesta [] Olen pelannut simssiä yli viisituntia putkeen [] Olen voittanut jonkun kilpailun [] Tykkään eläimistä [] Tykkään tytöistä [] Tykkään pojista [] Tykkään Elviksestä [] Tykkään Hopeanuolesta yms. [] Olen jäätynyt [] Olen sulanut [] Pelaan tällä hetkellä jotain [] Syön herkkuja nyt [] Olen ihastunut [] Olen saanut kympin kokeesta [] Olen ollut Seinäjoella [] Olen ollut muualla Euroopassa [] Olen ollut Euroopan ulkopuolella [] Olen ollut avaruudessa Surprised [] Tykkään metwurstista [] Inhoan heviä [] Inhoan Pelle Miljoonaa [] Inhoan hevosia Surprised [] Tykkään Lady GaGa:sta Smile [] Tykkään huvipuistoista [] Inhoan mummoja Sad [] Rakastan mummoja <3
[] Tämä gallup oli tylsä [] Tämä gallup oli kiva [] Tämä gallup oli ookoo | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 12.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Pe Huhti 10, 2009 11:04 am | |
| | |
|
| |
roosa Iso simi
Viestien lukumäärä : 186 Join date : 26.03.2009 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Pe Huhti 10, 2009 1:46 pm | |
| HUUMORINTAJUINEN PERHE | |
|
| |
tinansims Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 05.04.2009 Ikä : 35 Paikkakunta : kausala
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Pe Huhti 10, 2009 2:06 pm | |
| A:
B:
C:
D:
E:
F:
G:
H:
I:
J:
K:
L:
M:
N:
O:
P:
Q:
R:
S:
T:
U:
V:
W:
X:
Y:
Z:
Å:
Ä:
Ö:
MUUT: | |
|
| |
Lance Iso simi
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Pe Huhti 10, 2009 7:43 pm | |
| | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Pe Huhti 10, 2009 8:40 pm | |
| I just gotta let you know I never wanna let you go | |
|
| |
Leijonaluppa Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 47 Join date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Pe Huhti 10, 2009 9:37 pm | |
| | |
|
| |
j3zza Admin
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? La Huhti 11, 2009 10:21 am | |
| Hei Leijonaluppa! Muistatko viime kesän kun vittuiltiin kirjaston tädille ja sinä yritit tehdä benjihypyn? Minä palvon sitä päivää ja sinua. Olen nyt hullumpi täällä mielisairaalassa. Käyn säännöllisesti myös kirkossa. Kannattaa kokeilla!Mitä mieltä olisit jos joutuisit mielisairaalaan julkisella paikalla?Minun mielestäni se olisi rentouttavaa!Oletko myös kokeillut vittuilla sukulaisillesi? Aloitin harrastamaan sitä viikko sitten ja se on minusta oikein 11.hauskaa puuhaa . Olen ehkä pervompi kuin kukaan muu.
Liian rakkain terveisin j3zza. Ps. mennään pikapanolle! | |
|
| |
Lance Iso simi
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? La Huhti 11, 2009 10:40 am | |
| | |
|
| |
nooräww Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 26 Join date : 25.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Su Huhti 12, 2009 7:47 pm | |
| Hei (ystäväsi nimi)! Muistatko viime kesän kun 1._____ ja sinä 2._______? Minä 3._____ sitä päivää ja sinua. Olen nyt 4._____ täällä 5._____.Käyn säännöllisesti myös 6._____.Kannattaa kokeilla!Mitä mieltä olisit jos 7._____ 8._____?Minun mielestäni se olisi 9._______!Oletko myös kokeillut 10.______?Aloitin harrastamaan sitä viikko sitten ja se on minusta oikein 11._______ . Olen ehkä 12.______.
13._______ terveisin (oma nimi). Ps.14.______!
1.Mikä päivä nyt on? maanantai- vietettiin kesä rannalla tiistai- käytiin hautausmaalla keskiviikko- oltiin teidän mökillä torstai- oltiin bileissä perjantai- oltiin juhannuskokolla lauantai- vittuiltiin kirjaston tädille sunnuntai- leikittiin nukeilla
2.Minä kuukautena olet syntynyt? tammikuu-pieraisit kuuluvasti helmikuu-käytit mummosi vaatteita silloin maaliskuu-näit näkyjä huhtikuu-täräytit pääsi toukokuu-sait kuhmun päähäsi kesäkuu-rakastuit minuun heinäkuu-sait sydänkohtauksen elokuu-kaivoit nenääsi syyskuu- aloit strippaamaan kesken kaiken lokakuu-olit leikannut pääsi kaljuksi partakoneella marraskuu-yritit tehdä benjihypyn joulukuu-painoit yli 100 kiloa silloin
3.Minkä värinen paita sinulla on nyt päällä? violetti-jumaloin pinkki-vihasin punainen-rakastin sininen-surin ruskea-inhosin musta-palvoin muu-yritän olla muistelematta
4.Mikä on lempiruokasi? kana-iloisempi kala-onnellisempi lasange-pirteämpi spagetti-masentuneempi makaronilaatikko-vihaisempi lihapullat-sairaampi pizza-hullumpi hampurilainen-mielipuolisempi muu-sietämättömämpi
5.Millä kirjaimella nimesi alkaa? a-b-puskassa c-d-työmaalla e-f-poikaystäväni/tyttöystäväni luona g-h-kaupungissa i-j-mielisairaalassa k-l-merellä m-n-navetassa o-p-kotona g-r-kaverilla s-t-mökillä u-v-alttarilla x-y-z-å-ä-ö-vessassa
6.Millä kirjaimella sukunimesi alkaa? a-b-kirkossa c-d-ruokakaupassa e-f-puheterapeutilla g-h-lääkärillä i-j-koulussa k-l-uhrialttarilla m-n-ilotalossa o-p-vessassa g-r-strippaamassa s-t-hourulassa u-v-nössöilemässä x-y-z-å-ä-ö-kaapissa
7.Minkä väriset sukat sinulla nyt on? violetit-saisit sydänkohtauksen pinkit-naisit hullun pastorin punaiset-joutuisit mielisairaalaan siniset-pyörtyisit ruskeat-kuolisit mustat-sinulle naurettaisiin muu-sinut raiskattaisiin
8.mikä oli viimetodistuksesi keskiarvo? 4-5-keskellä tietä 6-7-koulussa 8-9-julkisella paikalla 10-yleisessä vessassa
9.Mitä juot mieluiten? maitoa-hauskaa vettä-naurettavaa mehua-kivaa muuta-rentouttavaa
10.Mitä musiikkia et voi sietää? iskelmää-itsemurhaa poppia-raiskata ihmisiä räppiä-vittuilla sukulaisillesi heavya-rääkyä keskellä tietä muuta-leikkiä kultakalaa
11.Meikkaatko kouluun? aina-mielenkiintoista joskus-kiihottavaa en koskaan-hauskaa puuhaa
12.Rakkain asia? perhe-viisas ystävät-liian ylimielinen raha-viksumpi kuin sinä muu-pervompi kuin kukaan muu
13.pidätkö koulusta? kyllä-pervoin joskus-mielipuolisin en-liian rakkain
14.Missä huoneessa nyt olet? olohuoneessa-hirtä itsesi keittiössä-raiskaa minut omassa huoneessasi-mennään pikapanolle työhuoneessa-kuherrellaan seuraavan täysikuun aikaan muu-painu vittuun siitä | |
|
| |
j3zza Admin
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Su Huhti 12, 2009 8:58 pm | |
| mmmmmau sanoo: hejjjj. JENNAööE sanoo: mmmmmoi mmmmmau :'3 mmmmmau sanoo: oon hiukanko tyhmä. JENNAööE sanoo: ni ko et voinu vastat ko soitin sul :''D mmmmmau sanoo: oon ettiny koko eilisen päivän sitä modetattorien "salaista" sivua mut en tietenkää löytäny. JENNAööE sanoo: X'D mmmmmau sanoo: mulla on akku loppu! JENNAööE sanoo: lataa lataa mmmmmau sanoo: pian. nii mihnä se juttu on? JENNAööE sanoo: emma oli nukkuus äitin uimakassis mmmmmau sanoo: JENNAööE sanoo: selaat sen foorumin alas ja sie on "siirry hallintapaneeliin" piti tänää pelat vie simssiiki mmmmmau sanoo: JENNAööE sanoo: löysiks? mmmmmau sanoo: en. JENNAööE sanoo: O.o sit se näkyy vaa adminil :''D mmmmmau sanoo: JENNAööE sanoo: tää näyttää et olsit kirjottanu jotai ton jälkee mmmmmau sanoo: JENNAööE sanoo: vois alkaa teh hiusrecoloi mmmmmau sanoo: JENNAööE sanoo: millatteist hiussist tekis? mmmmmau sanoo: hmm.. jstn meshistä. JENNAööE sanoo: mul on yhet hienot mist vois tehä ko tarviin zombiperheelleni :') mmmmmau sanoo: JENNAööE sanoo: ne on semmoset oikee valtavat :''DD
//En muista kopioineeni tuota O.o// | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Su Huhti 12, 2009 9:02 pm | |
| 12.04.2009 14:51 <-iksuuh> selvä silloin pakko päästä | |
|
| |
Leijonaluppa Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 47 Join date : 26.03.2009
| Aihe: Vs: Mitä tulee kun painat "liitä"? Ma Huhti 13, 2009 11:23 am | |
| | |
|
| |
Lance Iso simi