Cookie Sims - foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Cookie Sims - foorumi

Cookie Sims -nettisivun foorumi.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..

Siirry alas 
+2
roosa
j3zza
6 posters
KirjoittajaViesti
j3zza
Admin
j3zza


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 12.03.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Merikarvia

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyKe Maalis 25, 2009 8:04 pm

Eli kaiken maailman törkeät/ilkeät taksinkuljettajat, myyjät, kirjastotädit, uimavalvojat.. Mitä sattuukaan olemaan!

Itse kerran kun olin uimahallissa parin klaverini kanssa, olimme lastenaltaassa ja uimavalvoja tulee kiukkuisena sanomaan: "Tulkaas nyt pois sieltä lastenaltaasta niin uskaltaa pienemmätkin tulla!" - eikä koko uimahallissa ollut muita kuin me, ja pari aikuista. :')
Takaisin alkuun Siirry alas
https://cookiesims2009.palstani.com
roosa
Iso simi
roosa


Viestien lukumäärä : 186
Join date : 26.03.2009
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyTo Maalis 26, 2009 4:32 pm

Kun olin Vaasassa kamuni kanssa karkki kaupassa niin myyjä puhui mulle ruotsia Smile En oikein ymmärtänyt mitään kun oon niin "hyvä" kielissä Laughing Mun kamulle se kyllä puhu ihan suomee...
Takaisin alkuun Siirry alas
mmmmmau
Jättisimi
mmmmmau


Viestien lukumäärä : 221
Join date : 12.03.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Kauhajoki

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyTo Maalis 26, 2009 5:00 pm

roosa kirjoitti:
Kun olin Vaasassa kamuni kanssa karkki kaupassa niin myyjä puhui mulle ruotsia Smile En oikein ymmärtänyt mitään kun oon niin "hyvä" kielissä Laughing Mun kamulle se kyllä puhu ihan suomee...
sama juttu mulla vaasas. h&m:n myyjä sönköttää jtn ihmettä ruottiksi ja tajus sitte joskus vuonna nakki et oho mä puhun suomee. _D
Takaisin alkuun Siirry alas
j3zza
Admin
j3zza


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 12.03.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Merikarvia

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyTo Maalis 26, 2009 6:50 pm

Äitini soitti johonkin postimyyntikauppaan, jossa vastasi automaatti: "jos haluatte suomenkielistä palvelua, paina kaksi". äitini tietenkin painoi kakkosta ja odotti, kunnes hänelle vastattiin. Loppujen lopuksi langan toisessa päässä oli ihminen, joka ei ymmärtänyt lähes sanaakaan suomea, mutta yritti silti puhua suomeksi...
Takaisin alkuun Siirry alas
https://cookiesims2009.palstani.com
roosa
Iso simi
roosa


Viestien lukumäärä : 186
Join date : 26.03.2009
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyTo Maalis 26, 2009 6:51 pm

j3zza kirjoitti:
Äitini soitti johonkin postimyyntikauppaan, jossa vastasi automaatti: "jos haluatte suomenkielistä palvelua, paina kaksi". äitini tietenkin painoi kakkosta ja odotti, kunnes hänelle vastattiin. Loppujen lopuksi langan toisessa päässä oli ihminen, joka ei ymmärtänyt lähes sanaakaan suomea, mutta yritti silti puhua suomeksi...

Hihhii! Varmaan hauskaa odotella kauan palvelua joka sitten ei ookkaan suomeksi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Lance
Iso simi
Lance


Viestien lukumäärä : 150
Join date : 25.03.2009
Ikä : 25
Paikkakunta : Oulu

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyTo Maalis 26, 2009 6:53 pm

Tää ei ehkä liity tähän mutta sitten on niitä työntekijöitä jotka yrittää olla hauskoja. Esim. joku bussikuski ilmoittaa kaikille mikillä bussissa, "Mun nimi on Jussi, ja työväline on bussi." Ja sit se vaan nauraa siihen perään.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://cremalluvia.webs.com/
roosa
Iso simi
roosa


Viestien lukumäärä : 186
Join date : 26.03.2009
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyTo Maalis 26, 2009 6:55 pm

Lance kirjoitti:
Tää ei ehkä liity tähän mutta sitten on niitä työntekijöitä jotka yrittää olla hauskoja. Esim. joku bussikuski ilmoittaa kaikille mikillä bussissa, "Mun nimi on Jussi, ja työväline on bussi." Ja sit se vaan nauraa siihen perään.


Mun äitin työkaveri on sellainen, kun se on töis huoltoasemalla niin se aina yrittää "vitsailla" asiakkaille :]
Takaisin alkuun Siirry alas
j3zza
Admin
j3zza


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 12.03.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Merikarvia

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyTo Maalis 26, 2009 6:57 pm

Lance kirjoitti:
Tää ei ehkä liity tähän mutta sitten on niitä työntekijöitä jotka yrittää olla hauskoja. Esim. joku bussikuski ilmoittaa kaikille mikillä bussissa, "Mun nimi on Jussi, ja työväline on bussi." Ja sit se vaan nauraa siihen perään.

Eih.. Jussi Bussikuski. :''D Aika omituinen huumorintaju Jussi Bussikuskilla, se on pakko myöntää, se. :')

Meidän totinen äidinkielenopettajamme sanoi jollain tunnilla "paidat pois" vaikka meinasi takkeja, jotka päällä opettajat olivat tulleet luokkaan. :')
Takaisin alkuun Siirry alas
https://cookiesims2009.palstani.com
mmmmmau
Jättisimi
mmmmmau


Viestien lukumäärä : 221
Join date : 12.03.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Kauhajoki

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptySu Huhti 05, 2009 2:37 pm

kun me mentiin sotkaan koulusta, niin yks bussikuski heitti mun(ja muiden) sukset ihan täysiä maahan, ja sit ku yks poika sano sille, et älä heitä niitä, nii se vaan siihen, et mähän heittelen niitä niinku mä tykkään. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Lance
Iso simi
Lance


Viestien lukumäärä : 150
Join date : 25.03.2009
Ikä : 25
Paikkakunta : Oulu

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyPe Huhti 10, 2009 9:03 am

mmmmmau kirjoitti:
kun me mentiin sotkaan koulusta, niin yks bussikuski heitti mun(ja muiden) sukset ihan täysiä maahan, ja sit ku yks poika sano sille, et älä heitä niitä, nii se vaan siihen, et mähän heittelen niitä niinku mä tykkään. Cool
Heh, kiva tapaus.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://cremalluvia.webs.com/
mmmmmau
Jättisimi
mmmmmau


Viestien lukumäärä : 221
Join date : 12.03.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Kauhajoki

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyPe Huhti 10, 2009 11:10 am

Lance kirjoitti:
mmmmmau kirjoitti:
kun me mentiin sotkaan koulusta, niin yks bussikuski heitti mun(ja muiden) sukset ihan täysiä maahan, ja sit ku yks poika sano sille, et älä heitä niitä, nii se vaan siihen, et mähän heittelen niitä niinku mä tykkään. Cool
Heh, kiva tapaus.
erään pojan lautaan tai suksiin tuli sitte kivasti naarmuja. -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
yas
Vähän isompi simi
yas


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 24.04.2009

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyPe Huhti 24, 2009 4:27 pm

Olin kerran ostamassa jäätelöä. Olin jonossa neljännes. Ykkönen osti jäätelön, kakkonen ja kolmonen palautti minigolf-välineitä (siihen sai palauttaa niitä, vieressä oli minigolf-kenttä.) Sitten kun tuli minun vuoroni, tilasin jäätelöä, jäätelönmyyjä sanoi siihen: "Sori, en myy enää", ja laittoi luukut kiinni. o.O
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jadesims.urli.net
j3zza
Admin
j3zza


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 12.03.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Merikarvia

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyPe Huhti 24, 2009 4:34 pm

yas kirjoitti:
Olin kerran ostamassa jäätelöä. Olin jonossa neljännes. Ykkönen osti jäätelön, kakkonen ja kolmonen palautti minigolf-välineitä (siihen sai palauttaa niitä, vieressä oli minigolf-kenttä.) Sitten kun tuli minun vuoroni, tilasin jäätelöä, jäätelönmyyjä sanoi siihen: "Sori, en myy enää", ja laittoi luukut kiinni. o.O

Aika lailla hyvää palvelua O.o
Takaisin alkuun Siirry alas
https://cookiesims2009.palstani.com
Jjenyh
Perussimi
Jjenyh


Viestien lukumäärä : 127
Join date : 02.04.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyPe Toukokuu 01, 2009 6:12 pm

j3zza kirjoitti:
yas kirjoitti:
Olin kerran ostamassa jäätelöä. Olin jonossa neljännes. Ykkönen osti jäätelön, kakkonen ja kolmonen palautti minigolf-välineitä (siihen sai palauttaa niitä, vieressä oli minigolf-kenttä.) Sitten kun tuli minun vuoroni, tilasin jäätelöä, jäätelönmyyjä sanoi siihen: "Sori, en myy enää", ja laittoi luukut kiinni. o.O

Aika lailla hyvää palvelua O.o
Niimpä...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.eternelle.foorumini.org
mmmmmau
Jättisimi
mmmmmau


Viestien lukumäärä : 221
Join date : 12.03.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Kauhajoki

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyPe Toukokuu 01, 2009 7:10 pm

Eilen, ku mentiin Nooran ja Jempun kans valttiin, kello oli neljä minuuttia yli kuus (kaupat meni kuudelta kiinni), nii vartija tulee meidän etee ja sanoo et täällä ei enää palvella. -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Jjenyh
Perussimi
Jjenyh


Viestien lukumäärä : 127
Join date : 02.04.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki

Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. EmptyKe Toukokuu 13, 2009 4:30 pm

No tänään kun menin kouluun huomasin bussin olevan pysäkillä lähdin reippaasti kävelemään bussin luo(siinä oli vähän jonoa) Vähän ennen kun pääsen bussin viereen ovet alkavat mennä kiinni. En mahtunut siitä joten jäin bussin oven eteen odottamaan jos kuljettaja avaisi ovet uudestaan. Mutta sitten bussi vaa lähtee siitä nenän edestä vaikka seison siinä. Arvatkaapas ärsyttikö.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.eternelle.foorumini.org
Sponsored content





Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty
ViestiAihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..   Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit..
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Cookie Sims - foorumi :: Sekalainen :: Sekalainen jutustelu-
Siirry: