| Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
j3zza Admin
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 12.03.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Merikarvia
| Aihe: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Ke Maalis 25, 2009 8:04 pm | |
| Eli kaiken maailman törkeät/ilkeät taksinkuljettajat, myyjät, kirjastotädit, uimavalvojat.. Mitä sattuukaan olemaan!
Itse kerran kun olin uimahallissa parin klaverini kanssa, olimme lastenaltaassa ja uimavalvoja tulee kiukkuisena sanomaan: "Tulkaas nyt pois sieltä lastenaltaasta niin uskaltaa pienemmätkin tulla!" - eikä koko uimahallissa ollut muita kuin me, ja pari aikuista. :') | |
|
| |
roosa Iso simi
Viestien lukumäärä : 186 Join date : 26.03.2009 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. To Maalis 26, 2009 4:32 pm | |
| Kun olin Vaasassa kamuni kanssa karkki kaupassa niin myyjä puhui mulle ruotsia En oikein ymmärtänyt mitään kun oon niin "hyvä" kielissä Mun kamulle se kyllä puhu ihan suomee... | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 12.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Kauhajoki
| |
| |
j3zza Admin
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 12.03.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Merikarvia
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. To Maalis 26, 2009 6:50 pm | |
| Äitini soitti johonkin postimyyntikauppaan, jossa vastasi automaatti: "jos haluatte suomenkielistä palvelua, paina kaksi". äitini tietenkin painoi kakkosta ja odotti, kunnes hänelle vastattiin. Loppujen lopuksi langan toisessa päässä oli ihminen, joka ei ymmärtänyt lähes sanaakaan suomea, mutta yritti silti puhua suomeksi... | |
|
| |
roosa Iso simi
Viestien lukumäärä : 186 Join date : 26.03.2009 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. To Maalis 26, 2009 6:51 pm | |
| - j3zza kirjoitti:
- Äitini soitti johonkin postimyyntikauppaan, jossa vastasi automaatti: "jos haluatte suomenkielistä palvelua, paina kaksi". äitini tietenkin painoi kakkosta ja odotti, kunnes hänelle vastattiin. Loppujen lopuksi langan toisessa päässä oli ihminen, joka ei ymmärtänyt lähes sanaakaan suomea, mutta yritti silti puhua suomeksi...
Hihhii! Varmaan hauskaa odotella kauan palvelua joka sitten ei ookkaan suomeksi | |
|
| |
Lance Iso simi
Viestien lukumäärä : 150 Join date : 25.03.2009 Ikä : 25 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. To Maalis 26, 2009 6:53 pm | |
| Tää ei ehkä liity tähän mutta sitten on niitä työntekijöitä jotka yrittää olla hauskoja. Esim. joku bussikuski ilmoittaa kaikille mikillä bussissa, "Mun nimi on Jussi, ja työväline on bussi." Ja sit se vaan nauraa siihen perään. | |
|
| |
roosa Iso simi
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. To Maalis 26, 2009 6:55 pm | |
| - Lance kirjoitti:
- Tää ei ehkä liity tähän mutta sitten on niitä työntekijöitä jotka yrittää olla hauskoja. Esim. joku bussikuski ilmoittaa kaikille mikillä bussissa, "Mun nimi on Jussi, ja työväline on bussi." Ja sit se vaan nauraa siihen perään.
Mun äitin työkaveri on sellainen, kun se on töis huoltoasemalla niin se aina yrittää "vitsailla" asiakkaille :] | |
|
| |
j3zza Admin
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. To Maalis 26, 2009 6:57 pm | |
| - Lance kirjoitti:
- Tää ei ehkä liity tähän mutta sitten on niitä työntekijöitä jotka yrittää olla hauskoja. Esim. joku bussikuski ilmoittaa kaikille mikillä bussissa, "Mun nimi on Jussi, ja työväline on bussi." Ja sit se vaan nauraa siihen perään.
Eih.. Jussi Bussikuski. :''D Aika omituinen huumorintaju Jussi Bussikuskilla, se on pakko myöntää, se. :') Meidän totinen äidinkielenopettajamme sanoi jollain tunnilla "paidat pois" vaikka meinasi takkeja, jotka päällä opettajat olivat tulleet luokkaan. :') | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 12.03.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Su Huhti 05, 2009 2:37 pm | |
| kun me mentiin sotkaan koulusta, niin yks bussikuski heitti mun(ja muiden) sukset ihan täysiä maahan, ja sit ku yks poika sano sille, et älä heitä niitä, nii se vaan siihen, et mähän heittelen niitä niinku mä tykkään. | |
|
| |
Lance Iso simi
Viestien lukumäärä : 150 Join date : 25.03.2009 Ikä : 25 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Pe Huhti 10, 2009 9:03 am | |
| - mmmmmau kirjoitti:
- kun me mentiin sotkaan koulusta, niin yks bussikuski heitti mun(ja muiden) sukset ihan täysiä maahan, ja sit ku yks poika sano sille, et älä heitä niitä, nii se vaan siihen, et mähän heittelen niitä niinku mä tykkään.
Heh, kiva tapaus. | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Pe Huhti 10, 2009 11:10 am | |
| - Lance kirjoitti:
- mmmmmau kirjoitti:
- kun me mentiin sotkaan koulusta, niin yks bussikuski heitti mun(ja muiden) sukset ihan täysiä maahan, ja sit ku yks poika sano sille, et älä heitä niitä, nii se vaan siihen, et mähän heittelen niitä niinku mä tykkään.
Heh, kiva tapaus. erään pojan lautaan tai suksiin tuli sitte kivasti naarmuja. -.- | |
|
| |
yas Vähän isompi simi
Viestien lukumäärä : 62 Join date : 24.04.2009
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Pe Huhti 24, 2009 4:27 pm | |
| Olin kerran ostamassa jäätelöä. Olin jonossa neljännes. Ykkönen osti jäätelön, kakkonen ja kolmonen palautti minigolf-välineitä (siihen sai palauttaa niitä, vieressä oli minigolf-kenttä.) Sitten kun tuli minun vuoroni, tilasin jäätelöä, jäätelönmyyjä sanoi siihen: "Sori, en myy enää", ja laittoi luukut kiinni. o.O | |
|
| |
j3zza Admin
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Pe Huhti 24, 2009 4:34 pm | |
| - yas kirjoitti:
- Olin kerran ostamassa jäätelöä. Olin jonossa neljännes. Ykkönen osti jäätelön, kakkonen ja kolmonen palautti minigolf-välineitä (siihen sai palauttaa niitä, vieressä oli minigolf-kenttä.) Sitten kun tuli minun vuoroni, tilasin jäätelöä, jäätelönmyyjä sanoi siihen: "Sori, en myy enää", ja laittoi luukut kiinni. o.O
Aika lailla hyvää palvelua O.o | |
|
| |
Jjenyh Perussimi
Viestien lukumäärä : 127 Join date : 02.04.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Pe Toukokuu 01, 2009 6:12 pm | |
| - j3zza kirjoitti:
- yas kirjoitti:
- Olin kerran ostamassa jäätelöä. Olin jonossa neljännes. Ykkönen osti jäätelön, kakkonen ja kolmonen palautti minigolf-välineitä (siihen sai palauttaa niitä, vieressä oli minigolf-kenttä.) Sitten kun tuli minun vuoroni, tilasin jäätelöä, jäätelönmyyjä sanoi siihen: "Sori, en myy enää", ja laittoi luukut kiinni. o.O
Aika lailla hyvää palvelua O.o Niimpä... | |
|
| |
mmmmmau Jättisimi
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Pe Toukokuu 01, 2009 7:10 pm | |
| Eilen, ku mentiin Nooran ja Jempun kans valttiin, kello oli neljä minuuttia yli kuus (kaupat meni kuudelta kiinni), nii vartija tulee meidän etee ja sanoo et täällä ei enää palvella. -.- | |
|
| |
Jjenyh Perussimi
Viestien lukumäärä : 127 Join date : 02.04.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. Ke Toukokuu 13, 2009 4:30 pm | |
| No tänään kun menin kouluun huomasin bussin olevan pysäkillä lähdin reippaasti kävelemään bussin luo(siinä oli vähän jonoa) Vähän ennen kun pääsen bussin viereen ovet alkavat mennä kiinni. En mahtunut siitä joten jäin bussin oven eteen odottamaan jos kuljettaja avaisi ovet uudestaan. Mutta sitten bussi vaa lähtee siitä nenän edestä vaikka seison siinä. Arvatkaapas ärsyttikö. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. | |
| |
|
| |
| Törkeät myyjät, taksinkuljettajat, kirjastotädit.. | |
|