~Sh♥gg♥tH~ Pikkusimi
Viestien lukumäärä : 19 Join date : 05.07.2009 Ikä : 28
| Aihe: Täytä tämä. I Ma Heinä 06, 2009 3:44 pm | |
| ULKONÄKÖ [ ] Minulla on pahasti rohtuneet huulet [ ] Minulla on siniset silmät [ ] Minulla on mustat hiukset [ ] Hiukseni ovat oikeasti kiharat mutta suoristan kärsivällisesti [ ] Minulla on useita korvalävistyksiä [ ] Pidän hiuksistani eniten ulkonäössäni [ ] Minulla on pitkät etuhiukset [ ] Minulla on leveät hartiat [ ] Uskon, että olisin todella laihana kaunis [ ] Minulla on paljon arpia käsissä [ ] Muiden mielestä olen söpö [ ] Ulkonäössäni vihaan eniten lantioni seutua [ ] Oikea hiusvärini on blondi
LUONNE [ ] Olen ailahtelevainen [ ] Olen aamuisin yleensä äreä [ ] Olen hyvin masentunut juuri nyt joskaan en näytä sitä [ ] Vihaan ulkonäköäni jopa niin paljon etten siksi elä täysillä [ ] Haaveilen paljon [ ] Nauran helposti [ ] Saan ihmiset nauramaan [ ] Nautin positiivisesta huomiosta [ ] Suutun yhtä helposti kuin minut saa rauhoittumaan [ ] Itken paljon, yleensä pari kertaa viikossa, joskus ilman syytä [ ] Haluaisin ikävien ihmisten kuolevan [ ] Kadehdin laihoja ihmisiä [ ] Osaan myös olla kiltti, järkevä, mukava ja luotettava, kun minuun tutustuu paremmin
RAKKAUS [ ] Olen tällä hetkellä korviani myöten ihastunut [ ] Piilottelen usein ihastumistani [ ] Olen seurustellut omaa sukupuolta olevan kanssa [ ] Minulla on ollut ainakin yksi naurettavan lyhyt suhde [ ] Olen sutannut vihon sivulle sydämiä ja leijunut pilvissä
Tunnustan, että olen: [ ] luntannut kokeessa [ ] ajanut mopolla/autolla kännissä [ ] katsonut pikku kakkosta tämän vuoden aikana ainakin kerran [ ] jäänyt koukkuun johonkin tv-sarjaan [ ] kiroillut vanhempieni kuullen [ ] saanut arestia [ ] kävellyt päin seinää [ ] kiusannut tarkoituksella [ ] tappanut eläimen (hämähäkit yms. lasketaan myös mukaan) [ ] soutanut veneellä [ ] epävarma [ ] lintsannut [ ] vittuillut [ ] nukahtanut kirkossa [ ] nukahtanut tunnilla [ ] saanut nelosen jostain kokeesta [ ] polttanut tupakan ihan loppuun [ ] valehdellut
Oletko rakastunut/ihastunut? [ ] Rakastunut [ ] Ihastunut [ ] Toistaiseksi [ ] Väliaikaisesti [ ] En tällä hetkellä ollenkaan [ ] En ole aivan varma
Missä säilytät kännykkääsi? [ ] Housujen etutaskussa [ ] Housujen takataskussa [ ] Repussa / laukussa [ ] Takin povitaskussa (kumpi tahansa puoli) [ ] Takin sivutaskussa [ ] Jossain muualla [ ] Minulla ei ole kännykkää [ ] Milloin missäkin
Olisitko valmis syömään ihmisen lihaa (tarvittaessa kypsennettynä)? [ ] Kyllä, mutta vain äärimmäisessä hädässä [ ] Kyllä, vaikka heti [ ] En missään tilanteessa, edes nälkäkuoleman uhatessa [ ] En osaa sanoa
Minkä väriset hiukset sinulla on? [ ] Harmaat [ ] Mustat [ ] Punaiset [ ] Ruskeat [ ] Siniset [ ] Vaaleat [ ] Valkoiset [ ] Vihreät [ ] En osaa sanoa [ ] Olen kalju
Missä säilytät kotiavaimiasi? [ ] Avainnauhassa [ ] Housuntaskussa [ ] Laukussa [ ] Lompakossa [ ] Takintaskussa [ ] Jossain muualla [ ] Minulla ei ole kotiavaimia
Mitkä ovat(x)/olivat(~) lempiaineitasi koulussa? [ ] Biologia [ ] Englanti [ ] Filosofia [ ] Fysiikka [ ] Historia [ ] Kemia [ ] Kuvaamataito [ ] Käsityöt [ ] Liikunta [ ] Maantieto [ ] Matematiikka [ ] Musiikki [ ] Psykologia [ ] Ruotsi [ ] Saksa [ ] Uskonto / Elämänkatsomustieto [ ] Äidinkieli [ ] Jokin muu aine
Mitkä ovat arkivaatteidesi hallitsevimmat värit? [ ] Harmaa [ ] Keltainen [ ] Musta [ ] Punainen [ ] Ruskea [ ] Sininen [ ] Vaaleansininen [ ] Valkoinen [ ] Vihreä [ ] Jokin muu
Mihin aikaan heräät arkiaamuisin? [ ] Ennen viittä [ ] 05-06 [ ] 06-07 [ ] 07-08 [ ] 8-9 [ ] 9-10 [ ] 10-11 [ ] 11-12 [ ] Myöhemmin [ ] Mihin aikaan sattuu [ ] Vaihtelevasti
Mistä olet riippuvainen? [ ] Alkoholista [ ] Huumeista [ ] Internetistä [ ] IRC-Galleriasta [ ] IRC:stä / chateista [ ] Kahvista [ ] Läheisestä ihmisestä [ ] Lääkkeistä [ ] Rakkaudest [ ] Shoppailusta [ ] Suklaasta/karkeista [ ] Teestä [ ] Tiedosta [ ] Tietokoneesta [ ] Tietokonepeleistä [ ] Tupakasta [ ] TV:stä [ ] Työstä [ ] Urheilusta [ ] En ole riippuvainen mistään [ ] En osaa sanoa
Kuinka vastaat puhelimeen? [ ] "Haloo" [ ] "Moi" [ ] "Mo" [ ] "Niin?" [ ] "Joo?" [ ] Epämääräisellä ynähdyksellä [ ] Jollain muulla tavalla [ ] Omalla etu- ja sukunimellä [ ] Omalla etunimellä [ ] Omalla sukunimellä [ ] En osaa sanoa [ ] En vastaa puhelimeen
Puhutko koskaan itseksesi, edes muutamaa sanaa? [ ] En koskaan [ ] Harvoin [ ] Joskus [ ] Usein [ ] En osaa puhua
Millainen olet juuri nyt? [ ] Ahkera [ ] Iloinen [ ] Janoinen [ ] Kärsimätön [ ] Levoton [ ] Masentunut [ ] Nälkäinen [ ] Onnellinen [ ] Pirteä [ ] Surullinen [ ] Tylsistynyt [ ] Unelias [ ] Vihainen [ ] Väsynyt
Kuinka tyytyväinen olet tähänastiseen elämääsi? Anna sille kouluarvosana 4-10. [ ] 4 [ ] 5 [ ] 6 [ ] 7 [ ] 8 [ ] 9 [ ] 10 [ ] En osaa sanoa
Kuinka kauan olet yleensä suihkussa? [ ] En käy suihkussa [ ] 0 - 2 min [ ] 3 - 5 min [ ] 6-10 min [ ] 11 - 15 min [ ] 16 - 20 min [ ] 21 - 30 min [ ] yli 30 min
Jos tekisit itsemurhan, mitä välinettä käyttäisit? [ ] Ampuma-ase [ ] Korkea paikka (hyppääminen) [ ] Köysi [ ] Myrkky/lääkkeet/alkoholi/huumeet [ ] Pommi [ ] Veitsi [ ] Vesi (hukuttautuminen) [ ] Jokin muu [ ] En osaa sanoa
Kuinka usein halaat toista ihmistä? [ ] Halaaminen on homojen hommaa. En halaa koskaan. [ ] Joka päivä, yli 10 kertaa päivässä [ ] Joka päivä muutaman kerran [ ] Kerran-pari viikossa [ ] Useimpina päivinä viikossa [ ] Viikoittain [ ] Kerran kuussa [ ] Kerran, pari vuodessa [ ] Vieläkin harvemmin [ ] Vaihtelee [ ] Äiti halailee mua [ ] Viimeksi tänään (En oikein pidä kun minua tullaan liian lähelle)
Suru & henkinen tuska [ ] Itkenyt riidellessäsi jonkun kanssa [ ] Itkenyt silmäsi turvoksiin [ ] Itkenyt pääsi kipeäksi [ ] Halunnut vahingoittaa itseäsi [ ] Tuntenut oikeasti henkistä tuskaa [ ] Itkenyt kahtena päivänä peräkkäin saman asian takia [ ] Itkenyt viikon putkeen [ ] Kärsinyt jonkun ihmisen takia hyvin paljon
Viha [ ] Inhonnut jotakuta [ ] Vihannut jotakuta [ ] Oikeasti vihannut jotakuta sydämesi pohjasta [ ] Haukkunut jotain päin naamaa [ ] Hakannut jonkun sairaalakuntoon [ ] Pettynyt johonkin ihmiseen [ ] Tuntenut vihaa jonkun toisen puolesta [ ] Halunnut kostaa [ ] Itkenyt vihasta-------------------------------------------------------------------------------------------- Kopioikaa ja täyttäkää. -------------------------------------------------------------------------------------------- noni. Lopuksi ohje nimimerkkini kirjoittamiseen :-D 1. paina alt + 126 tule ~ (~) 2. Iso äs :> (~S) 3. sitten pieni hoo (~Sh) 4. sitte paina alt + 3 tulee joka vastaa oota. (~Sh ) 5. pieni gee (~Sho g) 6. toinenkin pieni gee. (~Sh gg) 7. toista 4. vaihe (~Sh gg ) 8. pieni tee (~Sh gg t) 9. iso Hoo (~Sh gg tH) 10. toista 1. vaihe (~Sh gg tH~) Ja pieniä vinkkejä: alt + 12 = ♀ alt + 786 = Katso lisää täältä.
Viimeinen muokkaaja, ~Sh♥gg♥tH~ pvm La Elo 22, 2009 12:16 pm, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Linkin lisäys.) | |
|
roosa Iso simi
Viestien lukumäärä : 186 Join date : 26.03.2009 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaalla :)
| Aihe: Vs: Täytä tämä. I Su Marras 22, 2009 12:16 pm | |
| ULKONÄKÖ [/] Minulla on pahasti rohtuneet huulet [ ] Minulla on siniset silmät [ ] Minulla on mustat hiukset [ ] Hiukseni ovat oikeasti kiharat mutta suoristan kärsivällisesti [/] Minulla on useita korvalävistyksiä [ ] Pidän hiuksistani eniten ulkonäössäni [x] Minulla on pitkät etuhiukset [ ] Minulla on leveät hartiat [ ] Uskon, että olisin todella laihana kaunis [x] Minulla on paljon arpia käsissä [ ] Muiden mielestä olen söpö [x] Ulkonäössäni vihaan eniten lantioni seutua (ym.) [/] Oikea hiusvärini on blondi
LUONNE [ ] Olen ailahtelevainen [ ] Olen aamuisin yleensä äreä [/] Olen hyvin masentunut juuri nyt joskaan en näytä sitä [x] Vihaan ulkonäköäni jopa niin paljon etten siksi elä täysillä [x] Haaveilen paljon [ ] Nauran helposti [ ] Saan ihmiset nauramaan [ ] Nautin positiivisesta huomiosta [ ] Suutun yhtä helposti kuin minut saa rauhoittumaan [x] Itken paljon, yleensä pari kertaa viikossa, joskus ilman syytä [ ] Haluaisin ikävien ihmisten kuolevan [x] Kadehdin laihoja ihmisiä [x] Osaan myös olla kiltti, järkevä, mukava ja luotettava, kun minuun tutustuu paremmin
RAKKAUS [ ] Olen tällä hetkellä korviani myöten ihastunut [x] Piilottelen usein ihastumistani [/] Olen seurustellut omaa sukupuolta olevan kanssa [x] Minulla on ollut ainakin yksi naurettavan lyhyt suhde [ ] Olen sutannut vihon sivulle sydämiä ja leijunut pilvissä
Tunnustan, että olen: [x] luntannut kokeessa [ ] ajanut mopolla/autolla kännissä [x] katsonut pikku kakkosta tämän vuoden aikana ainakin kerran [x] jäänyt koukkuun johonkin tv-sarjaan [x] kiroillut vanhempieni kuullen [x] saanut arestia [x] kävellyt päin seinää [x] kiusannut tarkoituksella [x] tappanut eläimen (hämähäkit yms. lasketaan myös mukaan) [x] soutanut veneellä [x] epävarma [x] lintsannut [x] vittuillut [ ] nukahtanut kirkossa [x] nukahtanut tunnilla [ ] saanut nelosen jostain kokeesta [ ] polttanut tupakan ihan loppuun [x] valehdellut
Oletko rakastunut/ihastunut? [ ] Rakastunut [ ] Ihastunut [ ] Toistaiseksi [ ] Väliaikaisesti [ ] En tällä hetkellä ollenkaan [x] En ole aivan varma
Missä säilytät kännykkääsi? [ ] Housujen etutaskussa [ ] Housujen takataskussa [ ] Repussa / laukussa [ ] Takin povitaskussa (kumpi tahansa puoli) [ ] Takin sivutaskussa [ ] Jossain muualla [ ] Minulla ei ole kännykkää [x] Milloin missäkin
Olisitko valmis syömään ihmisen lihaa (tarvittaessa kypsennettynä)? [ ] Kyllä, mutta vain äärimmäisessä hädässä [ ] Kyllä, vaikka heti [ ] En missään tilanteessa, edes nälkäkuoleman uhatessa [x] En osaa sanoa
Minkä väriset hiukset sinulla on? [ ] Harmaat [ ] Mustat [ ] Punaiset [ ] Ruskeat [ ] Siniset [/] Vaaleat [ ] Valkoiset [ ] Vihreät [ ] En osaa sanoa [ ] Olen kalju
Missä säilytät kotiavaimiasi? [ ] Avainnauhassa [ ] Housuntaskussa [x] Laukussa [ ] Lompakossa [ ] Takintaskussa [ ] Jossain muualla [ ] Minulla ei ole kotiavaimia
Mitkä ovat(x)/olivat(~) lempiaineitasi koulussa? [ ] Biologia [ ] Englanti [ ] Filosofia [ ] Fysiikka [~] Historia [x] Kemia [x] Kuvaamataito [ ] Käsityöt [ ] Liikunta [ ] Maantieto [ ] Matematiikka [~] Musiikki [ ] Psykologia [ ] Ruotsi [ ] Saksa [ ] Uskonto / Elämänkatsomustieto [~] Äidinkieli [ ] Jokin muu aine
Mitkä ovat arkivaatteidesi hallitsevimmat värit? [ ] Harmaa [ ] Keltainen [x] Musta [x] Punainen [ ] Ruskea [ ] Sininen [ ] Vaaleansininen [/] Valkoinen [ ] Vihreä [ ] Jokin muu
Mihin aikaan heräät arkiaamuisin? [ ] Ennen viittä [ ] 05-06 [x] 06-07 [ ] 07-08 [ ] 8-9 [ ] 9-10 [ ] 10-11 [ ] 11-12 [ ] Myöhemmin [ ] Mihin aikaan sattuu [ ] Vaihtelevasti
Mistä olet riippuvainen? [ ] Alkoholista [ ] Huumeista [x] Internetistä [ ] IRC-Galleriasta [ ] IRC:stä / chateista [ ] Kahvista [x] Läheisestä ihmisestä [ ] Lääkkeistä [ ] Rakkaudest [ ] Shoppailusta [/] Suklaasta/karkeista [ ] Teestä [ ] Tiedosta [x] Tietokoneesta [ ] Tietokonepeleistä [ ] Tupakasta [/] TV:stä [ ] Työstä [ ] Urheilusta [ ] En ole riippuvainen mistään [ ] En osaa sanoa
Kuinka vastaat puhelimeen? [ ] "Haloo" [x] "Moi" [ ] "Mo" [x] "Niin?" [ ] "Joo?" [ ] Epämääräisellä ynähdyksellä [ ] Jollain muulla tavalla [ ] Omalla etu- ja sukunimellä [x] Omalla etunimellä [ ] Omalla sukunimellä [ ] En osaa sanoa [ ] En vastaa puhelimeen
Puhutko koskaan itseksesi, edes muutamaa sanaa? [ ] En koskaan [ ] Harvoin [x] Joskus [ ] Usein [ ] En osaa puhua
Millainen olet juuri nyt? [ ] Ahkera [ ] Iloinen [ ] Janoinen [ ] Kärsimätön [x] Levoton [/] Masentunut [ ] Nälkäinen [ ] Onnellinen [ ] Pirteä [x] Surullinen [x] Tylsistynyt [ ] Unelias [ ] Vihainen [x] Väsynyt
Kuinka tyytyväinen olet tähänastiseen elämääsi? Anna sille kouluarvosana 4-10. [ ] 4 [ ] 5 [ ] 6 [/] 7 [/] 8 [ ] 9 [ ] 10 [ ] En osaa sanoa
Kuinka kauan olet yleensä suihkussa? [ ] En käy suihkussa [ ] 0 - 2 min [x] 3 - 5 min [/] 6-10 min [ ] 11 - 15 min [ ] 16 - 20 min [ ] 21 - 30 min [ ] yli 30 min
Jos tekisit itsemurhan, mitä välinettä käyttäisit? [ ] Ampuma-ase [ ] Korkea paikka (hyppääminen) [ ] Köysi [x] Myrkky/lääkkeet/alkoholi/huumeet [ ] Pommi [x] Veitsi [ ] Vesi (hukuttautuminen) [ ] Jokin muu [ ] En osaa sanoa
Kuinka usein halaat toista ihmistä? [ ] Halaaminen on homojen hommaa. En halaa koskaan. [ ] Joka päivä, yli 10 kertaa päivässä [ ] Joka päivä muutaman kerran [ ] Kerran-pari viikossa [x] Useimpina päivinä viikossa [ ] Viikoittain [ ] Kerran kuussa [ ] Kerran, pari vuodessa [ ] Vieläkin harvemmin [ ] Vaihtelee [ ] Äiti halailee mua [ ] Viimeksi tänään (En oikein pidä kun minua tullaan liian lähelle)
Suru & henkinen tuska [x] Itkenyt riidellessäsi jonkun kanssa [x] Itkenyt silmäsi turvoksiin [x] Itkenyt pääsi kipeäksi [x] Halunnut vahingoittaa itseäsi [x] Tuntenut oikeasti henkistä tuskaa [x] Itkenyt kahtena päivänä peräkkäin saman asian takia [x] Itkenyt viikon putkeen [/] Kärsinyt jonkun ihmisen takia hyvin paljon
Viha [x] Inhonnut jotakuta [ ] Vihannut jotakuta [ ] Oikeasti vihannut jotakuta sydämesi pohjasta [x] Haukkunut jotain päin naamaa [ ] Hakannut jonkun sairaalakuntoon [x] Pettynyt johonkin ihmiseen [x] Tuntenut vihaa jonkun toisen puolesta [ ] Halunnut kostaa [x] Itkenyt vihasta | |
|